Doğa ile ilk tanışma

 Benim doğup büyüdüğüm yer İstanbul olduğu için Binaların iç içe olduğu bir hayat biliyorum pek doğanın içinde olamadım  arada beykoz , belgrad ormanlarında pikniğe gittim o kadar ..

Doğaya pek alışkın olduğum söylenemez

Doğa ile gerçek anlamıyla tanışmam Romanya da oldu Buşteni bölgesinde bir haftalık kamp ve Dağ tırmanışı. 


                                Kamp alanında ki ilk sabahım :) benim ne işim var burda duruşum :)) 

 

                                          Zirveye çıkınca herşeye değdi manzara muhteşemdi 



 

Oraya çıktığımda bütün yükseklik korkum doğa içeresinde olma korkum hepsi bu muhteşem manzara eşliğinde sona erdi.

Orada oturup sadece izledim ve derin derin soludum o muhteşem havayı gökyüzne dokunucakmış gibisiniz nasıl bir mutluluk kelimeler yetmez anlatmaya... 

                                                                         Sfixul

Bucegı dağlarında bulunan Bucegi Tabiat parkındaki doğal bir kaya oluşumudur.

Fotoğraftaki görünümünden daha büyük ve büyüleyici .. Hayatımda yaşadığım en unutulmaz ve muheteşem bir deneyimdi :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Romanyada Çalışma şartları, maaş ve yaşam

Romanyada Eğitim ve Denklik

Romanya